lauantai 4. tammikuuta 2014

Foliohattuja ja syyllisyyttä kehiin

Halusin vain tehdä blogitekstin, koska minua huvittaa ylianalysoida. Nyt rakkaat ihmiset ja sen tapaiset pistäkää foliohatut päähänne ja kuunnelkaa tuskani.

Joku sanoi minulle joskus muutama vuosi sitten, että kaikki google haut voidaan jäljittää. No jos halutaan niin kai kaikki internetissä toimiminen voidaan, mutta olen ajatellut aina, että miksi ihmeessä jota kuta jaksaisi kiinnostaa minun nettielämäni. Aika tylsää puuhailtavaa. No nyt jos katsoo sivuhistoriaani niin minun pitää jo vähitellen itsellenikin vakuutella, etten ole pelottava psykopaatti. Tämä viesti on siis tehty vakuuttelemaan siitä. Ja nyt katsokaa mangustia sen viattomiin silmiin. En minä niin paha ole.



Miten sen nyt sanoisi, minä harrastan fanfictionia. Niin lukemista kuin epäsäännöllisesti kirjoittamistakin. Aikaisemmin olen kirjoitellut omilla hahmoilla ja jonkin verran Narutosta, mutta silloin sivuhistoriani oli vain nolo, ei pelottava. Nyt koetin jotain hieman tyylistäni poikkeavaa ja näin tammikuun kunniaksi ajattelin BBC-Sherlockista jotain vääntää. Uusi tuotantokausi alko 1.1.2014! * insert fanityttökiljuminen, koska tajusin asian vasta tätä kirjoittaessani, muistin et joskus tammikuussa...Fanityttökiljuminen!*

No jos kirjoittaa vaikkapa Narutosta, niin etsin tietoa hahmoista ja heidän ninjatekniikoistaan. Ehkä noloa, mutta hei, ei herätä halua juosta karkuun. Entä jos kertoisin, että sivuhistoriastani löytyi yhden päivän aikana google-hakuja, kuten "Myrkkykasvit, tappavat 24 tunnissa. Ei vastamyrkkyä."? Tai jos yritin englanniksi etsiä järkevää käännöstä sanoille silvotut kasvot? (En ihastunut sanaan mutilated, joten jouduin vääntelemään tätä niin paljon Yngh) Jep, itsekin puolittain nauroin ja itkin tehdessäni hyvin mielenkiintoisia etsintöjä.

Ja nyt rakkaat ihmisen tapaiset, jotka tätä luette. Järkevä kysymys on vain, miksi ihmeessä minä tätä vielä kirjoitan. Minulla on parempaakin tekemistä. Uusi tuotantokausi, here I come!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti